For å håndtere Tryms stadig voksende oppdragsmengde og ordrereserve, er vi avhengig av de beste hodene. For så enkelt er det; våre ansatte er Tryms viktigste ressurs og konkurransefortrinn. Og nå er vi på utkikk etter flere! Vi bruker å si at «for oss er det viktig at alt vi gjør, gjøres ordentlig – alltid», noe som selvsagt også innebærer at vi er opptatt av våre ansattes trivsel. Et viktig aspekt i det å ha det godt i en jobb, tror vi er muligheten til å kombinere den med «resten av livet». Alle våre prosjekter er i Trøndelag, så det å kombinere jobb med viktig familie- og fritid, er null problem. Vi har et godt arbeidsmiljø, og skjønner samtidig at du er avhengig av en konkurransedyktig lønn for å finne deg til rette, blomstre og prestere. Vil du være med å bygge byen vår?

Trym er et integrert eiendoms- og entreprenørkonsern med Trondheim som hjemmemarked. Trym ble etablert i 2003 og konsernet sysselsetter i dag ca. 200 ansatte. Vi har mange spennende prosjekter under bygging og utvikling, og selv om vi i de fleste av dem er vi både byggherre og entreprenør, opptrer entreprenørselskapene våre som entreprenører også for eksterne byggherrer.

Er du nyutdannet innen IT, har et par års erfaring eller på utkikk etter nye utfordringer?
Vi er i vekst og søker nå en IT-medarbeider som vil inngå i et team med vår dyktige IT-leder.
I rollen som IT-medarbeider vil ditt hovedmål være å sørge for bedre teknisk hverdagsflyt for folk flest, og skape gode brukeropplevelser. Det vil si å ta imot henvendelser og saker via telefon eller helpdesk, men også bistå kolleger fysisk når de trenger øyeblikkelig hjelp. Du vil ofte bistå med brukeropplæring, tilgangsstyring samt annet ad hoc-utstyr som printere og oppsett av PC. Du vil med andre ord få en viktig og sentral funksjon i selskapet. Stillingen rapporterer til IT-leder.

Arbeidsoppgavene hos oss varierer, men blant annet omfatte:

  • Oppsett av IKT-utstyr til arbeidsplasser/fellesarealer
  • Intern brukersupport for alle selskaper i Trym-konsernet
  • Administrative oppgaver som oppretting og feilsøking av brukerkontoer
  • Bruk og administrasjon av Office365
  • Testing og feilrapportering av IT-utstyr (PC, skriver og annet IT-utstyr)
  • Brukeropplæring
  • Oppdatering av dokumentasjon

Erfaring med disse arbeidsoppgavene er ikke et krav, selv om det er et pluss.

Vi ser etter deg som:

  • Trives med IKT og kundebehandling
  • Har høy serviceinnstilling
  • Er løsningsorientert og selvstendig
  • Behersker flytende norsk – både skriftlig og muntlig
  • Har relevant fagbrev, IT-fagskole, bachelor i IT-drift eller lignende
  • Har førerkort kl. B

I Trym blir du en del av et trygt og solid selskap i vekst, og du får varierte arbeidsdager med nye utfordringer. Vi tilbyr konkurransedyktig lønn og meget gode pensjons- og forsikringsordninger. Du vil selvsagt få mobil og PC, samt utstyret du trenger til å utføre en god jobb. Vi har også en lukrativ kantineordning og bedriftsidrettslag der du kan delta på forskjellige aktiviteter.

Er dette noe for deg? Søk gjerne så snart som mulig, vi intervjuer aktuelle kandidater fortløpende.