I Trym sier vi at «for oss er det viktig at alt vi gjør, gjøres ordentlig – alltid», noe som selvsagt også innebærer at vi er opptatt av våre ansattes trivsel. Vi tror at et viktig aspekt i det å ha det godt i en jobb, er muligheten til å kombinere den med «resten av livet». Hos oss går ikke en interessant karriere på bekostning av viktig familie- og fritid, siden de aller fleste av våre prosjekter er i Trøndelag. Vi har et godt arbeidsmiljø, og vi skjønner også at du er avhengig av en konkurransedyktig lønn for å finne deg til rette, blomstre og prestere. Oppdragsmengden vår øker stadig, og for å få gjennomført de mange spennende prosjektene, trenger vi de beste hodene. For så enkelt er det; våre ansatte er Tryms viktigste ressurs og konkurransefortrinn. Vil du være med å bygge byen vår?

Trym er et eiendoms- og entreprenørkonsern med Trøndelag som hjemmemarked. Vi har en betydelig eiendomsportefølje under forvaltning og mange spennende utviklingsprosjekter som skal realiseres de kommende årene. En betydelig andel av virksomheten er rettet mot å utvikle og bygge i egen regi, men vi er også en attraktiv entreprenør for eksterne byggherrer. Konsernet sysselsetter rundt 120 ansatte. 

Ønsker du å være med å utvikle regnskapsfunksjonen i et eiendoms- og entreprenørkonsern?

Trym AS har ambisjoner om videre vekst og utvikling, og vi søker nå en faglig dyktig og proaktiv Controller til en nyopprettet stilling. Du vil sammen med økonomiteamet i Trym få ansvar innenfor driften av regnskapsfunksjonen i konsernet. Ditt bidrag er viktig for at vi skal innfri vår misjon om å bygge til det beste for våre kunder med omtanke for byen og samfunnet vi bygger i. Du må identifisere deg med og etterleve våre tre kjerneverdier som er verdiskapende, trygg og ordentlig

Det er i dag ca. 70 juridiske enheter som skal ivaretas av regnskapsfunksjonen, og ansvarsområdet strekker seg fra bilagshåndtering til regnskapsavleggelse og rapportering i samarbeid med andre økonomiledere i konsernet.  

Sentrale ansvarsområder: 

  • Budsjettering og kostnadskontroll: Overvåkning og rapportering av budsjetter og prognoser. 
  • Regnskapsanalyse: Gjennomgang og analyse av regnskapsdata for å identifisere avvik og forbedringsområder. 
  • Finansiell rapportering: Utarbeidelse av rapporter i henhold til gjeldende regelverk innenfor de tidsfristene og rutinene konsernet etablerer, både internt og eksternt.   
  • Intern kontroll: Implementering og overvåkning av rutiner for å sikre overholdelse av lover og regler, samt interne retningslinjer. 
  • Prosjektstøtte: Bistå prosjektledere med økonomioppfølging. 
  • Rapportering av bærekraft og samfunnsansvar: Arbeid med implementering, overvåkning og rapportering av konsernets prestasjoner i forhold til ESG-rammeverket (Environmental, Social, and Governance). 

 

Vi tilbyr: 

  • Interessante og varierte utfordringer innen bransjene entreprenør, eiendomsforvaltning og eiendomsutvikling.  
  • Inkluderende og godt arbeidsmiljø med mulighet for faglig utvikling. 
  • Konkurransedyktige betingelser 

Vi ser etter deg som har en sterk regnskapsfaglig bakgrunn med minimum 4-5 års erfaring fra lignende rolle. Erfaring fra eiendomsbransjen vil være en fordel. Riktig kandidat må ha god systemforståelse, og gjerne erfaring fra Visma Business og ERP system. Du er glad i faget ditt og arbeider nøyaktig, strukturert og metodisk. Det er viktig at du evner å arbeide selvstendig samtidig som du forstår og verdsetter verdien av samarbeid med andre. Vi ser etter deg som kjennetegnes av målbevisst arbeid og som motiveres av å bruke teknologi for å optimalisere arbeidsprosesser.  

Hos oss blir du en viktig bidragsyter til den videre utviklingen av Trym. Du vil få muligheten til å videreutvikle deg innen ditt fagfelt, og bli godt kjent med virksomhetens verdiskapning. Du vil bli en del av et godt arbeidsmiljø og en virksomhet med ambisjoner. 

Søknader behandles fortløpende, og siste søknadsfrist er 15. november.